برداشتن نوشته روی عکس

هک و امنیت

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

برداشتن نوشته روی عکس
بازديد : 247

برداشتن نوشته روی عکس

 

 

ک عکس از اینترنت دانلود میکنید و میخواهید در شبکه اجتماعی قرار دهید، اما در این عکس یک نوشته قرار دارد که کار شما را خراب میکند. اولین فکری که به ذهن هر کاربری میرسد استفاده از فتوشاپ برای حذف نوشته است.آرام

اما شاید برخی از کاربران این کار را بلد نباشند. در این مطلب آموزش حذف نوشته از روی عکس در فتوشاپ را برای شما آماده کرده ایم. ابزار کاربردی Clone Stamp به شما کمک میکند قسمت‌ هایی را که میخواهید از تصویر حذف کنید، با استفاده از دیگر قسمت‌ های عکس پوشش دهید. برای استفاده از این ابزار ابتدا عکس مورد نظر را در فتوشاپ باز کنید. سپس در نوار ابزارها Clone Stamp را با آیکونی شبیه مهر پیدا کنید.

با فشار دادن دکمه S نیز این ابزار فعال میشود. پس از انتخاب این ابزار ابتدا نقطه مورد نظر را برای حذف کردن انتخاب و سپس نقطه هم سطح آن را برای پوشش دادن پیدا کنید. حال دکمه Alt را نگه دارید تا یک دایره کوچک روی تصویر ظاهر شود. این دایره را دقیقا به مسیری که میخواهید از آن برای پوشش تصویر استفاده کنید ببرید و روی آن کلیک کنید. در این مرحله به نگهداشتن دکمه Alt نیازی نیست.

سپس نشانگر موس را به نقطه اضافه هدایت و روی آن کلیک کنید. همان طور که میبینید تصویر در نقطه اضافه تکرار میشود. این کار را آن قدر ادامه دهید تا نوشته مورد نظر حذف شود. هنگام انجام کار میتوانید با نگهداشتن Alt نقطه مبدا را برای پوشش‌ دهی عوض کنید. فتوشاپ برای راحتی شما یک پیش‌ نمایش از نتیجه کار نمایش میدهد تا بهتر کار را انجام دهید. هنگام استفاده از این ابزار دایره تو خالی نشانگر شما و علامت + محل منبع را نشان میدهد.

 




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف